Tiderne til audition er således d. 18. Juni:
Børn 2014 og yngre: kl 16:00-17:15
Junior 1: 2012-2013: kl 17:30-18:45
Junior 2: 2011-2009: kl 19:00-20:15
Voksen: 2008 og ældre kl 19:00-20:15
Performancehold!
Kunne du tænke dig at komme på vores Performancehold?
- med mulighed for at blive optaget på konkurrenceholdet!
Fra 7 år og opefter.
Har du en masse gå-på-mod og vil du være en del af et fantastisk sammenhold?
Elsker du at være på scenen og vil du med ud til en masse store oplevelser?
Så er performanceholdet lige noget for dig?
Vi har haft performancehold i 7 år.
Vi er helt vilde med at have performancehold, så vi er klar til endnu en sæson!
Vi vil sætte meget fokus på at lave nogle fantastiske shows med fede temaer, forskellige stilarter og udtryk.
Vi har igennem tiden stået på mange store scener og prøvet mange forskellige typer af shows.
Dette vil vi gerne få til at blomstre sammen med dig.
Det vil være muligt at booke performanceholdet til at komme og lave shows til forskellige arrangementer, fester, anledninger, teatre mv, hvor vi også kan skræddersy lige præcis det show, der bliver ønsket.
Kun fantasien sætter grænser.
Vi vil berige vores store opvisninger med nogle flotte tema-shows og besøge mange scener, der skaber store oplevelser.
I forhold til konkurrencer!!!
Det er et projekt, hvor forældre skal være en stor del af det administrative som tov-holdere - vi vil være behjælpelig og deltage til konkurrencerne som coaches.
Mulige konkurrencer i 2027 er:
Troldesalen d. 24. jan.
Kaufmann Cup d. 7. feb + 21. marts + 11. april + (15. maj)
Cph Open d. 14. marts + (17. april)
Hip hop International d. 6. marts
Udo d. 3. april
Vores Performancehold er i Kolding:
Børn: årgang 2014 og yngre
Junior 1: årgang 2012-2013
Junior 2: årgang 2009-2011
Voksen: (vi tager også imod deltagere fra årgang 2008 og ældre )
Hvad forventer vi af dig:
- Møde stabil (kom til tiden og bliv tiden ud)
- Selvtræning (træner hjemme så du kan dine trin til næste gang og får lavet dit træningsprogram hver uge)
- Disciplin (vær forberedt og hav dine ting i orden)
- Respekt over for instruktører og andre elever
- Fokuseret (i salen er der fuld fokus på træningen - hygge bagefter)
- Mobil telefonen ligger i tasken under træningen
I tilfælde af brud på vores forventninger vil vi indkalde elev og forælder til samtale herom!!!!!
Det er rigtig fedt at gå på Performancehold, men man skal være forberedt på, at det også er hårdt og kravene er store.
Man skal være tålmodig, viljestærk og være forberedt på at blive presset til det yderste.
Du lærer virkelig at tage ansvar.
Som forældre er det vigtigt at du også er indstillet på, hvad det kræver.
Danceshows, opvisninger mm. vil blive afholdt forskellige steder i landet og måske endda udlandet.
Transport er i selv ansvarlig for.
Udebliver man fra shows eller konkurrencer er man ikke længere en del af holdet.
Vi træner som udgangspunk hver anden fredag i lige uger og hver anden søndag i ulige uger - i nogle perioder kan det dog være at det oftere er fredag, hvis vi har shows lørdag eller søndag.
Vil vil bestræbe os på at lave en kalender for hele sæsonen allerede fra start.
Der vil være forskellige interne og eksterne koreografer knyttet til træningen.
Som noget nyt i år afholder vi træningsweekend i uge 34 - sæt allerede kryds i kalenderen, hvis du bliver optaget!!!!!
Der er mødepligt.
Man må være fraværende max 3 gange til træning.
Er man væk mere end 3 gange, kan det resultere i, at man ikke længere er på holdet.
Meddelelse ved udeblivelse af træning skal ske direkte til instruktøren.
Når sæsonen starter vil hver elev blive opkrævet 1300 kr. Pengene vil gå til; workshops, gæstelærere, hygge-oplevelser, logotøj og andet.
Er der penge tilovers når sæsonen er slut, vil de blive refunderet.
Ligeledes kan der blive krævet ekstra betaling, hvis de 1300 kr. ikke slår til.
Hver elev står selv for at indkøbe tøj og sko, som vi kræver til hip hop dansen samt deltagergebyr til konkurrencerne, hvilket vil ligge mellem1800-2000 kr
Vi gør hvad vi kan for at holde budgettet nede.
Eleven skal gå på minimum ét hold mere på Danseskolen udover Performanceholdet.
Vi anbefaler helt klart at man vælger et hold med fokus på moderne dans og teknik, et forslag kunne være Christina Sap´s timer i Kolding eller Tanja´s timer i Vejen.
Lidt praktisk info om optagelsesprøven:
Torsdag d. 18. juni afholder vi
Adressen er: Dalbygade 40H, 6000 Kolding
Til optagelsesprøven lærer du koreografi, som efterfølgende skal vises i små grupper.
Vi kigger efter energi, udtryk og niveau.
Tiderne til audition er således:
Børn 2014 og yngre: kl 16:00-17:15
Junior 1: 2012-2013: kl 17:30-18:45
Junior 2: 2011-2009: kl 19:00-20:15
Voksen: 2008 og ældre kl 19:00-20:15
Vi ønsker at gøre optagelsesprøven til en god oplevelse for alle og bestræber os på at skabe en let og hyggelig stemning.
Når du kommer vil vi tage billeder af dig med dit navn på.
Disse bruges til at huske hvem du er ved udtalelsen.
Har du brug for at varme op inden, kan du i stilhed benytte sal 2.
Vi henstiller til at forældre ikke sidder og kigger ind i salen under optagelsesprøven.
Det kan være en smule nervepirrende, hvis der er for mange, der kigger med.
Efter du har danset, vil vi sammen afstemme forventninger og ønsker.
I løbet af nogle dage vil du modtage en mail på, om du er gået videre eller ej.
For at tilmelde dig optagelsesprøven til Performanceholdet skal du skrive til: Tanja@mhdancestudie.dk
Følgende informationer skal oplyses:
- Elevens navn
- Elevens fødselsdag
- Hvor meget danseerfaring har eleven
- Mail på forældre og elev
- Tlf. nummer på forældre og elev
Prisen på performanceholdet:
Det koster 525 kr. i måneden at gå på performanceholdet.
Dette bliver betalt i 6 rater af hver 785 kr.
Performanceholdet kan ikke kombineres med fri træning
Vil du høre, hvad vi har oplevet på vores performancehold, så læs videre her:
- Workshop
- Kaufmann cup
- Danmark Danser
- CPH Open
- UDO
- Gæstehold til gymnastikopvisning i Skodborg
- Gæstehold til gymnastikopvisning i Vorbasse
- Lavet åbningsshow til et kæmpe håndboldstævne i Kolding (KIF)
- Danset til 3 hjemmekampe hos Vejen Basketball
- 25-års-jubilæums-åbningsshow til et internationalt svømmestævne.
- Dance Studies alle 5 opvisninger
- 3 shows til "Rock under broen"
- Kulturnat i Kolding
Fremtidige konkurrencer:
Send os en mail eller ring hvis du har spørgsmål hertil!
Vi ses :-)
Kh Tanja og Majken